mandag den 5. juli 2010

Share the feeling

I fredags tog jeg, med min endagsbillet i hånden, mod Roskilde Festival med min veninde. De fleste af mine andre veninder fra min gamle gymnasie klasse boede der nede hele ugen. Jeg har selv været der de to sidste år og var så ked af jeg ikke havde tid eller råd til at tage afsted hele ugen i år, så jeg besluttede mig for at købe en billet til fredag for at høre Florence and the Machine, Dizzy og ikke mindst Nephew!
Det var så fed en dag, bare lige at få en dosis at stemningen så jeg kan klare mig igen til næste år. Jeg havde desværre ikke et kamera med, men har fundet dette billede på roskilde festivals hjemmeside. Sidste år havde de et kæmpe pariserhjul hvor man skulle cykle lidt tid for at få noget grøn energi hvorefter man så fik lov at få en tur i hjulet. I år havde de så lavet det til et pool område hvor man skulle cykle før man fik lov at komme ind at bade. Jeg nåede desværre ikke selv ind for at bade, men det var utrolig underholdende at se på alle de (nøgne) mennesker der pjaskede rundt i vandet. Til dem af jer der ikke har været på roskilde kan jeg ikke andet end at anbefale det. Det er den største oplevelse man kan prøve, med den bedste stemning, de gladeste mennesker og de fedeste koncerter!
Forresten skal jeg en tur til New York nok omkring september! Glæder mig utrolig meget, har aldrig været der så er meget spændt!
Håber i nyder sommeren

Ingen kommentarer:

Send en kommentar