søndag den 18. juli 2010

Min retrokuffert!

Er den ikke fed?! Elsker den! Kan lige se mig selv spankulere rundt i newyorks lufthavn med denne her som håndbagage! Jeg tror forresten den er af magasins eget mærke hvis nogle vil prøve at finde den.
Synes simpelthen den er så cool. Ja jeg har virkelig fået New York på hjernen, hele dagen i går sad jeg og fandt vintage butikker shoppingcentre man bare skal ind i og musiksteder. Har nu skrevet adresserne ned og fundet dem på google maps så jeg har billeder af de forskellige steder, skide smart! Nu skal jeg bare ind til københavn en af dagene og finde mig et stort kort over Manhattan så jeg på ét kort kan sætte kryds over alle de ting jeg skal se.
I dag havde jeg egentligt planlagt at skulle på stranden, men vejret er vidst ikke helt med mig, i stedet har jeg nu ryddet ud i alt mit tøj og smidt en masse ud.
Hvad går i og laver her i den danske sommer?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar