tirsdag den 13. juli 2010

Mineral flowers

Jeg ville lige vise jer de her skønne ansigtprodukter jeg fik af i studentergave. Er simpelthen så glad for dem, tror aldrig jeg går over til noget andet produkt igen! Produktet hedder Mineral flowers, og de jeg har fået er med "water of rose and geranium and mud". Det er 100 procent naturligt produkt med vand fra det døde hav. Der er mange forskellige mineraler og vitaminer i og det er parabene frit!

Jeg har både fået en natcreme, dagcreme og en ansigtsvask der også kan bruges til at fjerne make-up. Alle tingene dufter så skønt! De dufter af de dejligste blomster uden at blive parfume-agtigt! Man får den dejligste babybløde hud der dufter skønt af roser! Lige pt kan man vidst ikke få dem i Danmark, men i rigtig mang elande rundt omkring. Har ikke rigtig kunne finde nogle steder på nettet man kunne købe det heller, men hvis i kommer til Paris eller Polen så tag forbi en af deres Sephora hvor de forhandler det her produkt. Kan virkelig anbefale det.

For at gå vidre til noget andet så har jeg bestil rejse til New York til september! Jeg glæder mig simpelthen så meget! Håber i har en god sommer! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar