tirsdag den 15. juni 2010

Eksamen

I dag har jeg 24 timers eksamen i biologi, så der kommer desværre ikke meget lyd fra mig.
På torsdag skal jeg ned på mit nye arbejde for første gang, er meget spændt. Skal også snart til at finde på mad og drikke til når vi kommer forbi mit hus på vognturen, lige nu synes jeg det her ser rigtig godt ud!
Nogle der har nogle ideer til hvad man kunne servere ellers?
Forresten har Helena Rubinstein lige udgivet dit første online magasin. I kan se det her.
Håber i nye de sommerdage der kommer her de næste par dag :-)
- Lykke

2 kommentarer:

  1. Uuuhh ja, cupcakes og champagne for the win!

    Velkommen til blogworld lykke, det ser ud til at du er i gang med at få statet en fin blog op!
    - Er lige blevet fast læser for at hjælpe dig lidt i gang :) Du er velkommen til at tjekke min blog ud hvis du har lyst.

    //Benedikte
    Benediktekudahl.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hey Benedikte. Tak skal du have! Har også lige kigget på din blog, den er rigtig fin! Vi ses måske på roskilde ;)

    SvarSlet